Sunday 9 July 2017

Komen Kitforex


RAKAN FOREX MALAYSIA Saya telah dihubungi beberapa broker untuk menjadi IB mereka. Jadi setelah menilai tawaran mereka, saya telah memilih satu IB ini. Saya akan umumkan kemudian memandangkan mereka sedang menguruskan segala keperluan saya. Jadi mulai hari ini saya manawarkan gruppe privat untuk mereka yang mendaftar melalui link saya. Saya akan liefern Signal dengan syarat kamu Handel akaun Yang berdaftar dengan saya. Jadi trader baru nak naik atau terpinga pinga nak bermula tu..boleh lah beitreten gruppe whatsap saya. Kita Akan Handel pada risiko paling Minimum. Supaya tiada istilah MC lagi dalam Tagebuch Handel kamu. Jom layan..trade Los kecil, Tapi Gewinn. Jadi Sila Komen atau E-Mail saya rakanforexgmail utk mengambil bahagianKADARAN SEMASA Mulai 1hb MAC 2011 kadar Ablagerung Dan zurückziehen wang akan diturunkan dan berkuatkuasa serta merta. Kadar baru ni akan digunapakai untuk semua jenis akaun yang didaftarkan SELEPAS 1hb MAC 2011 DEPOSIT USD 1.00 RM3.30 WITHDRAW USD 1.00 RM3.10 Manakala untuk klien sedia ada yang masih berurusniaga dengan akaun lama anda dipersilakan untuk terus berurusan dan kami akan terus menggunakan kadar Ablagerung Dan zurückziehen lama untuk anda. Kadar lama akan terus digunapakai untuk semua jenis akaun yang didaftarkan SEBELUM 1hb MAC 2011 DEPOSIT USD 1.00 RM3.70 WITHDRAW USD 1.00 RM3.50 Copyright 169 2009 Forex Trader Group. Alle Rechte vorbehalten. FLAGGE ZÄHLER LEBENSVERKEHR BLOG MYBLOGLOG GEMEINSCHAFT

No comments:

Post a Comment